Ons doel

Het Peelmuseum heeft als doel het bewaren, verzamelen en kennis overbrengen van de leefwijze, gebruiken, beroepen en ambachten van de vroegere bewoners van De Peel.

De vrijwilligers

In het Peelmuseum werken uitsluitend vrijwilligers. De vrijwilligers ontvangen gasten, geven rondleidingen, bemannen de horeca, beheren de collectie, onderhouden de gebouwen en het terrein.

Ook het volledige bestuur bestaat uit vrijwilligers

Peelmuseum zoekt vrijwilligers M/V

Wie / Wat zoeken wij ????

Steek je graag je handen uit de mouwen of ben je een vlotte verteller? Vind je het leuk om de gasten een leuke dag te bezorgen of steun je het museum liever op de achtergrond ?

Er is voor elk wat wils……..

Ook tijdens evenementen zoeken wij nog vrijwilligers om bij te springen als bijvoorbeeld

• horeca medewerker
  • parkeerwacht
  • op- en afbouw van tentoonstelling of tenten
  • en nog veel meer

Lijkt het je leuk om ons team te versterken neem dan gerust contact op er is voor elk wat wils.

Wat bieden wij !!!

• een gezellige werksfeer in een unieke omgeving
  • enthousiaste collega vrijwilligers
  • dagen en tijden in overleg
  • jaarlijks een feestavond voor de vrijwilligers

Interesse ?

Spreekt het bovenstaande je aan? Kom dan gezellig kennis maken op een woensdagmiddag of neem contact met ons op. Je bent van harte welkom.